درمان های طبیعی می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بهتر زندگی می کنند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های طبیعی می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بهتر زندگی می کنند

آیا درمانی می تواند کمک به بیماران نارسایی کلیوی یک زندگی بهتر است؟ همانطور که همه ما می دانیم، یک بار مردم نارسایی کلیه، آنها را از انواع بسیاری از علائم مانند سطوح بالای کراتینین رنج می برند، بنابراین اگر آنها می خواهند به زندگی بهتر، آنها باید تسهیل حتی از این نشانه ها خلاص شوید.

شما می دانید، سطح بالای کراتینین نشان از بدتر شدن عملکرد کلیه، چرا که کلیه به طور معمول فیلتر کردن کراتینین از خون و دفع آن در ادرار است. پس یک بار کراتینین افزایش یافته است، که بدان معنی است که تعداد زیادی از سموم در داخل بدن بیمار باقی می ماند وجود دارد، و بیش از 50 درصد از بافت کلیه آسیب دیده بود. بنابراین، آنها باید از سموم و آسیب دیده را ترمیم کلیه ها برای بهبود عملکرد کلیه تمیز، برای حل این مشکل از ریشه.

آیا درمانی می تواند کمک به بیماران نارسایی کلیوی یک زندگی بهتر است؟

شما می دانید، دیالیز است یک درمان معمول برای نارسایی کلیه، می تواند کمک به بیمار برای زندگی بهتر، از بین بردن این علائم. با این حال، مدت زمان طولانی را به عوارض جانبی دیالیز، به طوری که بیمار ممکن است دچار درد بیشتر غیر ضروری.

برخی از درمان های طبیعی برای بهبود درمان عملکرد کلیوی، مانند حمام پا، Osmotherapy به طب میکرو چینی، درمان انما و جو در زمان، دارو درمانی، طیف وسیعی از درمان و طب سوزنی درمان، و غیره وجود دارد اما برای بیماران مختلف داشته از بیماریهای مختلف، به طوری که آنها را به درمان متفاوت است.

اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان برای شما بهتر است، شما می توانید بیماری های دقیق خود را به ما از طریق پست الکترونیکی ارسال کنید، پس از تجزیه و تحلیل، ما به شما مشاوره مناسب در اسرع وقت است.

اگر شما هر گونه سوال دیگر، در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید با دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت و یا یک پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. من امیدوارم که شما می توانید آینده ای روشن است.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: